dissabte, 19 de gener del 2013

L'AMOR

L'AMOR és acció, no un concepte emocional!
La majoria de persones al món entenen l'amor com un concepte emocional que produeix pessigolles a l'estómac i una forta atracció cap a una altra persona. També ho confonen amb la passió que és una emoció que mou fortament la voluntat de les persones encara per sobre dels compromisos i deures de les persones.
La passió és una emoció tan forta que pot fer perdre la raó a moltes persones. Però la passió no és amor. La majoria de persones al món veuen l'amor com un sentiment o una emoció i per això no aconsegueixen gaudir del que és el veritable amor. I com el consideren un sentiment o una emoció, quan aquest sentiment ja no hi sigui, doncs simplement es va acabant l'amor i és temps de buscar un nou amor!

La càpsula de l'amor.... ben aviat de venda en farmàcies :P
Avui...
A la secció "en parlem" comencem amb el tema més conegut, més controvertit (no sé si es diu així), més  debatut i més important per les nostres vides!

(Per raons de configuració dels blocs, el debat comença al final de la ultima intervenció de la crisi)





dimecres, 16 de gener del 2013

EL CALAIX DESENDREÇAT

ECALAIDESENDREÇAT


Un espai un tant peculiar, i com el seu nom diu, un pel desendreçat, perquè aquí serà on us deixi totes aquelles coses que m’agradin però que no sé molt bé com classificar en els altres apartats del bloc. Espero que sigui una caixa de sorpreses :)

divendres, 28 de desembre del 2012

Col·lecció d'Estelades




Col·lecció d'Estelades creades per mi. 

Les podeu descarregar sense problemes, i si teniu alguna idea que vulgueu que us faci només l'heu de demanar.

Es terra molt estimada per tots els seus habitants, 4 barres ens uneixen, i ens converteixen en catalans.


Cap a l'est d'un vell país, n'hi ha un altre que sospira i espera que aviat pugui ser alliberat.








dissabte, 22 de desembre del 2012

EL MEU PRIMER COP

Bé...espero no sigueu mal pensats ni mal pensades, el títol era provocador, però és real.
Aquí estic jo, una matinada (son les 3:05, poca broma) d'un divendres de Desembre.
I apa ! penso jo . . .  ja és hora que m'hi posi en el tema aquest de fer un bloc. I després penso . . . a veure reina, cuca, xateta . . . . quan una persona decideix de fer un bloc ja va amb unes idees establertes, no?? Vosaltres, amics i amigues que ja sabeu de què va em direu si això que he començat és una bogeria, o una solemne bretolada . . . .
El cas és que estic aquí estrenant-me en el fantàstic món dels blocs, i com que no tinc ni idea penso que serà com un calaix d'aquells de mals endreços, o unes golfes on pots arribar a trobar de tot.
Si, ja sé...també hi ha molta pols i moltes coses que no se sap per què no s'han llençat, però no deixa de ser tota una aventura saber què pots arribar a trobar.
Espero les vostres idees i suggeriments, de les poques coses que sé sobre el món dels blocs, és que sense amics que et visitin no tenen cap raó de ser.
Doncs som-hi! m'acompanyeu?