Coses maques per compartir voldria que fos un espai molt variat. Podreu compartir frases, dibuixos, comentaris i acudits dels vostres fills, Fotografies. . . No sé, vosaltres mateix@s. . . No és el meu bloc, vull que sigui el NOSTRE espai.
Dissabte 16 de Gener de 2012
Un enllaç molt xulo!
Voleu veure com neva davant de casa vostre?
doncs...
clickeu aquí i poseu la vostre adreça dins la bola de neu
Dissabte 5 de Gener de 2012
Estimats reis d'Orient,
Aquest any no vull que em porteu res, aquest any vull ser jo qui us regali a vosaltres.
El meu regal és el següent:
-1 President del govern
- 350 Diputats
-1 Grapat de banquers avariciosos
- La família Real amb gendre inclòs
-6 Contenidors de polítics i senadors corruptes.
signat:
Una Catalana que ja està fins als ....
PD-No s'admeten devolucions!
Divendres 4 de Gener 2012
Els reis estan a punt d'arribar!!
Dissabte 29 de Desembre 2012
Avui m'ha passat un fet curiós, a mi m'encanta baixar-me fonts, o sigui...tipus de lletres, i és clar...les meves preferides son les de cors :) El cas és que al baixar-me'n, molts cops el que passa amb aquestes lletres és que tenen copyright o son només per us personal o no es poden fer servir amb ànim lucratiu.... Si soc sincera la majoria de cops no em fixo en aquest detall, o millor dit, en el moment em fixo, però lògicament ho oblido i desprès ja em trobo molts cops amb els problemes a l'hora d'enviar a impremta.
Total...que ahir vaig trobar una font que m'encantava i curiosament vaig llegir l'arxiu de text que portava inclòs i que m'ha deixat tant sorpresa que aquí em teniu amb ganes de que el veieu vosaltres també.
Aquesta és la font:
No em direu que no és mona!!!
I aquí us he traduït la nota de text que venia:
"Per a l'ús sense ànim de lucre i / o no comercial - sempre que el seucontingut no sigui racista, odiós, o anticristià, vostè és lliure d'usar-lo com
vulgui!
Ja que tots havien pecat i vivien privats de la glòria de Déu. Romans 3:23
La paga del pecat és mort, però el do de Déu és vida eterna en Crist Jesús Senyor nostre. Romans 6:23"


















Si no pots obrir la teva ment... si us plau TANCA la teva BOCA.
ResponEliminaVolia posar una foto com a resposta, però o encara no se o és que no es pot :)
Eliminahttp://3.bp.blogspot.com/-rqRZq5yW4C8/T2QdBwp9VQI/AAAAAAAADpU/LzxVO6BUZK4/s1600/boca-cerrada1.jpg
EliminaGràcies... jo també volia posar alguna foto...
EliminaBon Nadal a tothom!!!!!!!!!!!!
Realment estan molt be les postals indepes! Estare pendent del que vagis posant!!!
ResponEliminaMerci!!!! Si teniu idees les comenteu!!!
Elimina