Coses maques

 Coses maques per compartir voldria que fos un espai molt variat. Podreu compartir frases, dibuixos, comentaris i acudits dels vostres fills, Fotografies. . .  No sé, vosaltres mateix@s. . . No és el meu bloc, vull que sigui el NOSTRE espai.




Dissabte 16 de Gener de 2012


Un enllaç molt xulo!
Voleu veure com neva davant de casa vostre?
doncs...
clickeu aquí i poseu la vostre adreça dins la bola de neu










Dissabte 5 de Gener de 2012

                                              


Estimats reis d'Orient,
Aquest any no vull que em porteu res, aquest any vull ser jo qui us regali a vosaltres.
El meu regal és el següent:
-1 President del govern
- 350 Diputats
-1 Grapat de banquers avariciosos
- La família Real amb gendre inclòs
-6 Contenidors de polítics i senadors corruptes.
signat:
Una Catalana que ja està fins als ....

PD-No s'admeten devolucions!

 Divendres 4 de Gener 2012





Els reis estan a punt d'arribar!!





Dissabte 29 de Desembre 2012

Avui m'ha passat un fet curiós, a mi m'encanta baixar-me fonts, o sigui...tipus de lletres, i és clar...les meves preferides son les de cors :) El cas és que al baixar-me'n, molts cops el que passa amb aquestes lletres és que tenen copyright o son només per us personal o no es poden fer servir amb ànim lucratiu.... Si soc sincera la majoria de cops no em fixo en aquest detall, o millor dit, en el moment em fixo, però lògicament ho oblido i desprès ja em trobo molts cops amb els problemes a l'hora d'enviar a impremta.
Total...que ahir vaig trobar una font que m'encantava i curiosament vaig llegir l'arxiu de text que portava inclòs i que m'ha deixat tant sorpresa que aquí em teniu amb ganes de que el veieu vosaltres també.
⤷       

       Aquesta és la font:                                             No em direu que no és mona!!!

I aquí us he traduït la nota de text que venia:

"Per a l'ús sense ànim de lucre i / o no comercial - sempre que el seu
contingut no sigui racista, odiós, o anticristià, vostè és lliure d'usar-lo com
vulgui!

Ja que tots havien pecat i vivien privats de la glòria de Déu. Romans 3:23
La paga del pecat és mort, però el do de Déu és vida eterna en Crist Jesús Senyor nostre. Romans 6:23"




:)

M'ha encantaaaaaaatttt!!! 

Aquí us la passo per si la voleu en postal!



 














 


Bé, aquesta idea no sabia a quina secció col·locar-la, en concret aquestes mostres podrien anar també a la secció dels Cors...
Però no sempre serà així.
Aniré posant noms amb lletres divertides a resolució alta, per què els pugueu descarregar 
o utilitzar en el perfil de facebook...

Estan en format .PNG (si les voleu amb JPG m'ho demaneu)

Si us fa gracia alguna de les lletres en concret o algun nom en especial ...només ho heu de demanar.

També pot ser una frase! ....

Ja em direu!

Espero que us agradi :)




Us Proposo unes postal per Felicitar Aquest 2013




  Bon Nadal
2012
Bona entrada al
2013
i bona sortida d'España al
2014





6 comentaris:

  1. Si no pots obrir la teva ment... si us plau TANCA la teva BOCA.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Volia posar una foto com a resposta, però o encara no se o és que no es pot :)

      Elimina
    2. http://3.bp.blogspot.com/-rqRZq5yW4C8/T2QdBwp9VQI/AAAAAAAADpU/LzxVO6BUZK4/s1600/boca-cerrada1.jpg

      Elimina
    3. Gràcies... jo també volia posar alguna foto...
      Bon Nadal a tothom!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  2. Realment estan molt be les postals indepes! Estare pendent del que vagis posant!!!

    ResponElimina