Heart's Fans Club

Sóc fans number One dels ❤ Cors ❤ Corazones ❤ Hearts ❤ Herzen. . .

Si vosaltres també, els podem compartir, crear, trobar . . .  i penjar-los per aquí. 

 

------------------------------


19 de Gener de 2012
 

 

Avui unes quantes postaletes per felicitar aquest any que entra.

Us desitjo un feliç 2013, amb molt de

 



 

I aquí us en deixo unes sense frase, perquè les utilitzeu com us vagi millor







  

 

 

Una amiga m'ha enviat un mail per felicitant-me l'any.

Com que el que m'ha dit m'ha agradat molt (i estic segura de que ella no es molestarà) he creat una postaleta per si vosaltres també la voleu fer servir.

 

 


"Proveu i veureu que n'és, de bo, el Senyor; feliç l'home que s'hi empara"  
 Salms 34:8
"Taste and see that the Lord is good; blessed is the one who takes refuge in him"   
 Psalm 34:8
"Prueben, y vean que el Señor es bueno.¡Feliz el hombre que en él confía!"
Salmos 34:8 

 

 

 

 



  He creat el meu primer treball amb cors! Per desitjar a tothom un MOLT BON NADAL!!

 


9 comentaris:

  1. Jo no sóc fan dels cors, ni tampoc detractor, però m'ha encantat aquest arbre-cors de Nadal.
    Felicitats
    Artur

    ResponElimina
  2. M'encanta:) Jo també soc number one dels cors!!! Siusplau podries posar més imatges de "coses" amb cors?

    Gràcies. J.B.T

    ResponElimina
  3. Eiiiii.....aquesta font dels cors no te cors!!!!

    ResponElimina
  4. pfffffffffffff...... ho he probat desde la feina i sortia b... potser es un problema entre el picasaweb i el google+... :( ...ja probare una altre vegada desde casa...

    ResponElimina
  5. Jo tampoc no en sóc, poc ni mica, afeccionada a enviar-hi cors, no obstant això, el cor representa el batec de la vida, tot al nostre voltant batega i el seu batec neix del moll de l’os de nosaltres, de tot allò que som, sentim, pensem i fem, per la qual cosa, aquest arbre cor, em sembla d'allò més adient.

    ResponElimina