L'AMOR és acció, no un concepte emocional!
La majoria de persones al
món entenen l'amor com un concepte emocional que produeix pessigolles a
l'estómac i una forta atracció cap a una altra persona. També ho
confonen amb la passió que és una emoció que mou fortament la voluntat
de les persones encara per sobre dels compromisos i deures de les
persones.
La passió és una emoció tan forta que pot fer perdre la raó
a moltes persones. Però la passió no és amor. La majoria de persones al
món veuen l'amor com un sentiment o una emoció i per això no
aconsegueixen gaudir del que és el veritable amor. I com el consideren
un sentiment o una emoció, quan aquest sentiment ja no hi sigui, doncs
simplement es va acabant l'amor i és temps de buscar un nou amor!
![]() | ||||||
| La càpsula de l'amor.... ben aviat de venda en farmàcies :P |
A la secció "en parlem" comencem amb el tema més conegut, més controvertit (no sé si es diu així), més debatut i més important per les nostres vides!
(Per raons de configuració dels blocs, el debat comença al final de la ultima intervenció de la crisi)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada