dissabte, 19 de gener del 2013

L'AMOR

L'AMOR és acció, no un concepte emocional!
La majoria de persones al món entenen l'amor com un concepte emocional que produeix pessigolles a l'estómac i una forta atracció cap a una altra persona. També ho confonen amb la passió que és una emoció que mou fortament la voluntat de les persones encara per sobre dels compromisos i deures de les persones.
La passió és una emoció tan forta que pot fer perdre la raó a moltes persones. Però la passió no és amor. La majoria de persones al món veuen l'amor com un sentiment o una emoció i per això no aconsegueixen gaudir del que és el veritable amor. I com el consideren un sentiment o una emoció, quan aquest sentiment ja no hi sigui, doncs simplement es va acabant l'amor i és temps de buscar un nou amor!

La càpsula de l'amor.... ben aviat de venda en farmàcies :P
Avui...
A la secció "en parlem" comencem amb el tema més conegut, més controvertit (no sé si es diu així), més  debatut i més important per les nostres vides!

(Per raons de configuració dels blocs, el debat comença al final de la ultima intervenció de la crisi)





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada