Aquí estic jo, una matinada (son les 3:05, poca broma) d'un divendres de Desembre.
I apa ! penso jo . . . ja és hora que m'hi posi en el tema aquest de fer un bloc. I després penso . . . a veure reina, cuca, xateta . . . . quan una persona decideix de fer un bloc ja va amb unes idees establertes, no?? Vosaltres, amics i amigues que ja sabeu de què va em direu si això que he començat és una bogeria, o una solemne bretolada . . . .
El cas és que estic aquí estrenant-me en el fantàstic món dels blocs, i com que no tinc ni idea penso que serà com un calaix d'aquells de mals endreços, o unes golfes on pots arribar a trobar de tot.
Si, ja sé...també hi ha molta pols i moltes coses que no se sap per què no s'han llençat, però no deixa de ser tota una aventura saber què pots arribar a trobar.
Espero les vostres idees i suggeriments, de les poques coses que sé sobre el món dels blocs, és que sense amics que et visitin no tenen cap raó de ser.
Doncs som-hi! m'acompanyeu?

el teu primer cop q reps un comentari x aqui... :)
ResponEliminajejejeje....siiii...Merci
Eliminaprobo com Anomim... jejejejej... aixi no sabras qui soc...
ResponEliminaEscric com anònim perquè sóc un desastre i no sé fer-ho de cap altra manera. Però, en tot cas, ànim! Les estelades són una passada. M’agraden molt. Alicia
ResponEliminaNo et preocupis, com que al final signes amb el nom ja se qui ets!! :)
Elimina